Base oil sn 500| Base oil SN 500 uses|

    Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
     

    Base oil sn 500

    Base oil sn 500؛محدوده انحصاری روغن پایه در SN 500 موجود است که به دلیل بهبود شاخص ویسکوزیته و مقاومت در برابر اکسیداسیون مورد تقاضا است. این محصولات در تمامی روغن‌های روان‌کننده و موتور استفاده می‌شوند که با استفاده از ماشین‌های پیشرفته به همراه فرآورده‌های نفتی با بهترین کیفیت که از فروشندگان معتبر بازار تهیه می‌شوند، فرآوری می‌شوند. محصولات ما به دلیل عملکرد پیشرفته و عمر مفید به خوبی شناخته شده اند. علاوه بر این، متخصصان ما کیفیت محصولات را قبل از عرضه در بازار بررسی می کنند. همچنین، این ها با قیمت های پیشرو در صنعت برای مشتریان در دسترس هستند.

    m/Base oil sn 500

    برای تهیه انواع روغن پایه تولید شده در شرکت روان سازان اطلس مطابق با بالاترین استاندارد با ما تماس بگیرید

    توضیحات روغن پایه:

    شرکت های نفت  یکی از تولیدکنندگان پیشرو روغن پایه SN 500 پرمصرف ترین روغن پایه است. SN 500 یک روغن پایه با درجه سبک است که در انتهای بالایی مشخصات روغن های پایه درجه I قرار دارد. آنها عمدتاً در تولید روان کننده های مختلف استفاده می شوند.

     

    این روغن پایه گروه I است که تحت فرآیندهای تصفیه حلال و موم زدایی قرار گرفته است. این ماده تشکیل دهنده کارگاه برای فرمول سازها و مخلوط کننده های روان کننده برای مسافران و وسایل نقلیه تجاری و همچنین کاربردهای صنعتی است. این روغن فاقد هرگونه ناخالصی یا ترکیباتی است که بر کیفیت روغن اثر نامطلوبی بگذارد.

     

    منشا آن در دهه های  1930، که بسیار کم تصفیه شده ترین نوع که توسط Solvent Refining تولید شد. اغلب از روغن های پایه نفتی معمولی تشکیل شده است. بهبود فرآیند پالایش در دهه های 1960 به نام تصفیه هیدرولیکی موجب شد این روغن پایه پایدارتر، واکنش پذیرتر و همچنین ماندگارتر از روغن های پایه قبلی باشد.

     

    API گروه I را به این صورت هم تعریف می کند: "ذخایر پایه ای حاوی کمتر از 90 درصد مواد اشباع و یا میتوان گفت بیشتر از 0.03 درصد گوگرد هستند و به خصوص دارای شاخص ویسکوزیته بزرگتر و به علاوه یا مساوی 80 و کمتر از 120 هستند".

     مطالب مرتبط: روغن پایه SN 350 چیست؟ ،روغن ریسایکل

    موارد استفاده از Base oil sn 500

    شرکت نفت RAHA یکی از تامین کنندگان پیشرو روغن پایه گروه I بر اساس موسسه نفت آمریکا (API) است که حاوی کمتر از 90 درصد اشباع بوده و دارای شاخص ویسکوزیته بزرگ تر ویا مساوی 85 و کمتر از 120 است.

     

    در پالایشگاه نفت رها، گریدهای متنوعی از روغن پایه با استفاده از روغن خام پارافینی پالایش حلال به شرح زیر، با امکانات تولید مدرن و با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می شود.

     

    روغن های پایه برای تولید محصولاتی از جمله روغن موتور، روغن صنعتی، گریس و غیره استفاده می شوند.

     

    روغن موتور

    روغن صنعتی

    گریس های روان کننده

    سیالات پردازش فلز

    مواد افزودنی

    روغن های هیدرولیک

    روغن های ترانسفورماتور

    پوشش

    دارو

    رنگ می کند

     

    بسته بندی SN 500:

    Base oil sn 500 بسته بندی شده در بشکه های 180 کیلوگرمی نو یا دست دوم، مخزن ایزو و فلکسی تانک و محموله های فله قابل ارائه هستند.

     

    بهداشت و ایمنی حمل و نقل:

    روان کننده های متشکل از روغن های معدنی بسیار تصفیه شده با افزودنی های با  مشخصات مشحص هستند. در شرایط عادی استفاده، این روان کننده هیچ خطر سمی  ای برای افراد خاصی ندارد. همه روان کننده ها، از هر نوعی که باشند، باید با احتیاط زیاد استفاده شوند، به ویژه از تماس با پوست جلوگیری شود.

     

    از هر گونه پاشش  این روغن ها جلوگیری کنید و از مواد قابل احتراق هم حتما دور نگه دارید. مخفیانه و دور از هرگونه خطر آلودگی باید نگهداری شود. روغن مصرف شده را به درستی دور هم بریزید؛ از زهکشی ها، در جوی های آب یا خاک اصلا نریزید.

     

    روغن پایه به عنوان "انتهای بالایی مشخصات برای روغن های پایه درجه I" تعریف  شده است که تحت فرآیندهای تصفیه های حلال قرار گرفته است. api گروه i را هم  اینگونه تعریف می کند: "ذخایر پایه حاوی کمتر از 90 درصد مواد اشباع ویا بیشتر از 0.03 درصد گوگرد و دارای شاخص ویسکوزیته بزرگتر یا مساوی 80 و کمتر از 120 هستند". بیشتر در صنایع روانکاری استفاده می شود. همچنین روغن موتور، روغن دنده، روغن ترانسفورماتور، روغن هیدرولیک، مایعات فلزکاری و مواد افزودنی از دیگر کاربردهای روغن پایه هستند.

     
    توضیحات روغن پایه sn500

    روغن پایه sn500 در گروه I، روغن پایه با کیفیت رایج روغن پایه ایران است که در کاربردهای مختلف در صنعت کاربرد دارد. روغن پایه sn500 دارای کمتر از 90 درصد مواد اشباع است. ویا بیشتر از 0.03 درصد گوگرد و شاخص ویسکوزیته بزرگتر یا مساوی 80 و کمتر از 120 دارند.

     

    برنامه های کاربردی

     

    استفاده از روغن پایه sn500 در ساخت بسیاری از روغن های روان کننده که روغن پایه تولید می کنند بیشتر از sn500 به عنوان افزودنی در سایر محصولات خود استفاده می کنند همچنین مخلوط کن ها و ترکیب کننده ها نیز از دیگر استفاده کنندگان روغن پایه در گریدهای مختلف و همچنین sn500 هستند که عمدتاً روغن پایه از 1% به بالا اضافه می شود. 20٪ به عنوان افزودنی به سایر محصولات. استفاده از روغن پایه در روغن های مختلف دیگر مانند روغن موتور، روغن موتور، روغن هیدرولیک، روغن دنده و

     


    Competitive advantage of products

    1. One of the most important positive points of Atlas Lubricants Company is the viscosity index or so-called base oil consumers (VI), which is at least 5 numbers higher than other companies' version oils.

     

    1. Another strength of the company's products is the light color and low sulfur of these products, whose odorless and clear oil is a proof of this advantage.

     

    1. The most important advantage of the company's products is the low evaporation number of base oils.

    contact us

     

    Address: No. 25, East Andisheh St., Andisheh St., Beheshti St., Tehran



    Phone:88423030
    email :info@ravansazanoil.com

    09383840326
       
    09383840326

    Latest content

    Map

    Copyright © 2021 Ravan Sazan Oil. All rights reserved